Dostavu na području Hrvatske vrši Hrvatska pošta d.d.dostavna služba.
Rok isporuke je 1-3 radna dana (u radne dane ne spadaju vikendi, blagdani i državni praznici).
O roku dostave bit ćete obaviješteni mailom prilikom obrade narudžbe.
U slučaju nepredviđene situacije, rok dostave može se produljiti, ali o tome ćete biti naknadno obaviješteni (mailom ili telefonski).
Proizvodi se pakiraju na način da prilikom transporta postoji minimalna mogućnost oštećenja. Prilikom preuzimanja kupac je dužan provjeriti stanje pošiljke te u slučaju oštećenja odmah reklamirati proizvod dostavljaču. Prodavatelj se odriče svake odgovornosti u vezi oštećenja koja mogu nastati tijekom dostave.
Prodavatelj se obavezuje isporučiti proizvod koji je ispravan te odgovara opisu proizvoda koji se nalaze na web stranicama brenda Grand promet j.d.o.o.. Slika koja ilustrira proizvod na internet stranici ne mora odgovarati stvarnom izgledu proizvoda (nijanse boje, postavke monitora…) Prema Zakonu o zaštiti potrošača u slučaju da je kupac iz bilo kojeg razloga nezadovoljan isporučenom robom, istu može, ne navodeći razlog, zamijeniti ili vratiti(o svom trošku) u zamjenu za novac unutar 14 dana od primitka robe, isključivo u svojoj originalnoj i neoštećenoj ambalaži. Takvu robu potrebno je poslati na adresu obrta GRAND PROMET j.d.o.o. Ul. Sv. Leopolda Mandića 1 A, 10040 Zagreb, sa naznakom – Povrat robe, i napisanim razlogom povrata (Ne odgovaramo za krivo naručenu robu). Uz robu koja udovoljava povratu, obavezno mora biti priložena kopija računa, te pisana obavijest o razlogu povrata sa brojem računa na koji da izvršimo povrat sredstava. U suprotnom povrat nećemo biti u mogućnosti obraditi. Pravo na zamjenu robe ili povrat robe u zamjenu za novac o našem trošku možete koristiti u sljedećim slučajevima: isporuka robe koja nije naručena, isporuka robe koja ne odgovara opisu proizvoda na web stranici internet trgovine Grand promet isporuka robe koja ima vidljive greške ili oštećenja. U gore navedenim slučajevima u izjavi o jednostranom raskidu ugovora uz naziv proizvoda trebate navesti i opravdan razlog za povrat ili zamjenu, a izjavi priložiti dokaz. U svim drugim slučajevima izravne troškove povrata robe snosite sami. Odgovorni ste za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe.
Grandpromet nudi raznovrsne popuste i promocije koje možete iskoristiti. Za dodatne informacije najbolje je pretplatiti se na naš newsletter,provjeriti našu webstranicu ili društvene mreže.
Plaćanje pouzećem omogućuje Vam da iznos narudžbe podmirite gotovinom prilikom dostave na navedenu adresu. Prilikom preuzimanja kupac je dužan provjeriti stanje pošiljke te u slučaju oštećenja odmah reklamirati proizvod dostavljaču